Jobbet!

Jobbet var sisådär, det var inte någon höjdare direkt. Man gick runt med en back med strumpor och ljus på som vägde bly. Det regnade och det var ingen som köpte något. Jag hade inte ätit något sen morgonen och min mage protesterade. Vi gick fyra rundor i olika områden, den första gick super, den andra sådär och den tredje pissdåligt. Den fjärde behövde jag inte gå, hehe. Vi jobbade från 13.30 till 22.30 vilket var lite skumt. Men aja, det var iallafall kul att få testa på. Jag vet inte om jag är den rätta för det jobbet, haha. Det var iallafall LITE värt att gå dom där rundorna för jag tjänade 470 kronor. Inte mycket men det tyckte plånboken om :) Dock har jag världens träningsvärk i varenda vrå i kroppen. Jag känner mig som en gammal gumma kan jag säga er, haha!

Just nu sitter jag i Mattias knä och skriver det här inlägget. Vi mumsar på godis medans vi väntar på pannkakorna som pappa håller på och lagar. Efter det ska vi försöka övervinna soffan och kolla på en film. Lite senare äter Mattias middag hos mig och sedan blir det mys hemma hos Mattias. Det blir antagligen Talang som går på 4:an och även Solsidan.

Nu ska ni få en bild på det Mattias gav mig i 1 års present:


Vad tycks? Vissst är den fin! :)

Nu ska jag vara med min urgulliga pojkvän och äta pannkakor, vi hörs!:)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback