Jag klarade det!

Idag var det matte nationella för alla 9:or i Sverige, segt som fan. Det var som vanligt man är inte nervös när man går till skolan. Men när man väl sitter där och väntar på sin sega lärare som delar ut proven så blir man as nervös. Det är fan alltid så. Första delen var tummen upp men andra delen var sådär, jag svarade bara på a och b, c var FÖR svår. Efter provet hade vi matte, vem fan har matte efter ett matteprov? Vi spelade iallafall kort och sjöng för vår matte lärare som fyller år. Dock får vi aldrig veta hur mycket han fyller, han säger alltid "23". Han är grymt rolig ska ni veta. Iallafall, jag är hemma nu och har hittils ätit en skål flingor och nu lyssnar jag på musik. CrashDïet är så jävla bra, jag rekommenderar dom :)

Förresten, vädret i Stockholm är jätte skumt. Det skiftar mellan molingt och klart, jag förstår inte. Jag börjar funderar på om det kan vara pga askan som kom från vulkanen i Island. Enligt nyheterna ska askan vara över Sverige nu. Fett läskigt, tänk om det är giftigt och vi bara kollapsar. Haha, jag tänker för mycket jag vet.


Svingott!


Kommentarer

Postat av: Frida

mumms, och gillar bilden!

2010-04-17 @ 13:35:08
URL: http://phbyfr.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback