Jag har ingenting att göra!

Det är så himla synd om mig. Min pojkvän är sjuk så han kan inte sova hos mig. Mina vänner dissar mig totalt och...fan. Vad gör jag hemma? En vanlig tonåring röjer väll på småfester och dricker sig full på cocacola. Snälla, jag måste fan få upp mitt sociala liv. Vad har hänt med mig? Förut var jag med vänner varje dag, jag var ute till kanske 01.00. Vi gjorde ingenting speciellt och ändå hade vi superkul. Vad har hänt med mig? Shit. Jag måste ut nu och där med basta. Haha, bra försök där. Både du som läsare och jag som bloggare vet att jag aldrig kommer gå ut.

Det där var Josefines deppiga saga, känn er välkomna till min blogg. Nu ska jag dra ut, bli full på cocacola och däcka...på motorvägen. Fan vad bra, perfect!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Ja, så kan man ju också säga.

2010-04-25 @ 00:36:02

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback