Inte mycket att komma med..

Ikvall har jag bara suttit vid datorn, kollat lite på en film och duschat. Duschen var en skön upplevelse och jag är grymt laddad inför Valborgsnatten. Haha, där fick ni något att tugga på! Fan vad mycket saker man har att tänka på som tjej. Man ska alltid vara tipptopp och om man har glömt något så är det fy skäms. Dessutom blev nog lite skum av tet jag nyss drack, virrar runt och tror massa saker.

Jag måste nog gå och lägga mig innan jag blir för mycket. Jag hoppas ni kommer kunna sova för det kommer inte jag. Hulabalula! Äsch, jag har borstat tänderna och jag har klätt av mig...vad mer väntar? Jo, sängen. Den är ca en meter ifrån mig. Varför tar jag inte chansen å' borrar in mitt fejs i kudden och bäddar in mig som en korv i täcket? NU JÄVLAR SKA JAG RULLA! Godnatt mina...läsare?


Kärlek är ett brev skickat tusen gånger...

Kommentarer

Postat av: eli

Hej, ska du göra något kul på Valborg? :)

2010-04-30 @ 01:09:37
URL: http://lovejunkiie.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback