Grönalunds artister 2010

Fan, jag kan verkligen inte hålla mig från datorn i mer än en timme. Det är sinnessjukt! Iallafall, min blogg heter ju konsertfjollan och då tänker ni säkert att denna tjej går mycket på konserter. Det gör jag faktiskt men det har inte blivit så många det här året. Men det ska det ändras på! Snart ska jag på Salem Al Fakir och i sommar blir det ännu mer :)

Grönalund har släppt alla artister som spelar hos dom i sommar. Jag har mycket att se fram imot, hehe!:)

Dom artister jag ska se på Gröna Lund är:

Fre 28/5 Mustasch
Fre 4/6 Mando Diao
Mån 7/6 Deathstars
Tis 8/6 The Poodles (om jag kan)
Fre 18/6 Miss Li
Mån 5/7 Erik Hassle (kanske)
Tis 20/7 Timo Räisänen
Mån 26/7 Kristian Anttila
Tis 27/7 Heat
Fre 30/7 Ulf Lundell
Fre 20/8 Amanda Jenssen
Fre 27/8 Veronica Maggio
Fre 17/9 Europe


Det är så jävla synd att inte Håkan Hellström spelar i sommar, hade gärna velat se honom!

För att inte vara trött på provet imorgon så ska jag gå och lägga mig nu, godnatt! :)



Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback