Goda pannkakor + en trött Josefine

Farmor och farfar har gått för länge sen, dom lämnade mig och Maximus. Jag har diskat, jag har städat, jag har tagit hand om Maximus och jag har lagat mat. Jag har rätt ont i ryggen nu. Dessutom har jag varit ensam, Jocke och Vincent är borta båda två. Mattias kunde inte heller komma hit för han är "sjuk". Jocke kom iallafall hem och åt pannkakorna jag hade lagat med mig och Maximus. Efter det här inlägget ska jag invänta pappa i soffan, jag orkar inte göra något mer nu. Mamma kommer inte hem, hon ska sova på sjukhuset. Jag saknar henne, vafan. Vi hörs imorgon!:)


Mina pannkakor, riktigt stolt, haha :)


Trött och ledsen Josefine...:/


Kommentarer

Postat av: Anonym

trött och ledsen josefine, om jag hade varit där så hade jag kramat om dig hårt och länge, jag älskar dig :(

2010-11-26 @ 22:41:52

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback