Fucking love it!

Skolan gick snabbt, otroligt tråkigt men det var skönt när jag väl slutade. Efter skolan begav jag mig till Mattias och han var helt ensam. Vi mös ute på balkongen med saft och såg även på Tyra Bank's Show. Det har varit fint väder hela dagen, vi får hoppas på att jag fick lite färg när vi satt ute på balkongen. Vid 17.00 tog vi en lång promenad hem till mig, fortfarande värdets förtjänst. Till middag åt vi lövbiff och pommes med beasås, mums. Dock väldigt onyttigt, men who cares? Vi fjantade oss lite inne på mitt rum innan han gick hem. Nu sitter jag här med ett leende på läpparna och ska snart sätta igång lite musik. Det blir inget plugg då jag glömde alla saker i skolan, suck.


I will always love you<3


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback