Första dagen på jobbet

Idag blir det första dagen på det nya jobbet. Det ska absolut inte bli spännande eftersom det jag ska göra är ganska tråkigt. Men jag är sugen på att tjäna pengar så lite roligt ska det bli iallafall. Dessutom kommer jag sälja med min bästa vän så det kommer inte bli jätte tråkigt. Jag börjar 14.30 men jag och Sofia ska möta en tjej vid T-centralen klockan 13.00 och prata lite med henne om jobbet.

Jag måste fixa och dona nu så att jag inte kommer försent till centrum där jag ska möta Sofia. För övrigt så mår jag toppen och dagen igår var underbar. Det blev lite problem och jag HATAR att jag har så smala fingrar! När jag kommer hem efter jobbet så ska ni få se min 1 års present :)

Idag skiner solen och då är det ett måste att vara ute, så ut med er!;)

Kommentarer

Postat av: Nedzada

okkej, skriv ett inlägg på din blogg om 4days of fame och länka. Sen skriver du en kommentar på min blogg att du gjort det och skriv vilken text du vill ha under ditt bloggnamn när du syns upp i 4days of fame :D Puss

2010-04-08 @ 11:34:45
URL: http://nedzadaomerovic.blogg.se/
Postat av: Janeleh

Fin blogg ^^

2010-04-08 @ 12:46:05
URL: http://peekaboooo.blogg.se/
Postat av: Anonym

søt blog :)

2010-04-08 @ 14:14:14

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback