Don't leave me alone!

Mattias har precis gått härifrån och nu känner jag mig mer ensam än någonsin. Att få vara med honom efter 2 dagars uppehåll kändes underbart. Jag känner mig kärare än någonsin och hans doft gör mig fortfarande svag, hihi. Allt varar inte föralltid, det är något jag har svårt att acceptera men jag ska försöka. För att vara överens med mamma ska jag nu sätta mig och tok plugga matte en stund. Matte är ett av kärnämnena och det får fan inte gå dåligt. Jag måste ha minst ett G men jag siktar på VG så det blir plugga som gäller. Jag säger godnatt för idag och jag hoppas att morgondagen blir en ännu bättre dag än denna. Vi hörs! ;)

Nu blir det matteboken upptryckt i fejset och lite choklad på det, mums!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback