Choklad till lunch

Jag har precis kommit hem från min underbara pojkvän. Vi gjorde inte så mycket igår, chillade, åt godis och kollade på Talang och Solsidan. Det var sista avsnittet av Solsidan, jävligt tråkigt eftersom det är så himla roligt! Just nu sitter jag och äter choklad till lunch som någon har lämnat på mitt bord. Hehe, jävligt onyttigt men jävligt gott.

Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, men jag funderar på att bara chilla. Jag känner dock ett stort behov av att plugga matte då jag har Nationella prov nästa vecka. Vi får se hur det blir med det, haha. Jag har fortfarande världens träningsvärk från i torsdags. Pappa kollar på en action film(suck), mamma och Maximus, Vincent är ute och Jocke är på gymmet och bygger upp sina muskler. Kvar är jag som inte har någonting alls att göra. Det är lördag dessutom, borde man inte som tonåring ha en jävla massa planer inför kvällen.

Wie, det blir säkert sjukt roligt ikväll. Nu är min positiva sida här igen. Ikväll blir det nog TV som gäller, jag har ont i kroppen som sagt så jag orkar inte röra mig. Hm, sitter just nu och checkar www.tv.nu och ser att det får bli först Körslaget på 4:an och sedan slår jag om till 1:an. Där går nämligen en film jag säkert hela Sverige har sett förutom jag, Flickan som lekte med elden. Dock vet jag inte om jag ska se den eftersom jag inte har sett 1:an i den serien. Är det någon som har sett hela serien, vad tycker ni om den isåfall?:)



Nu ska jag plugga matte *hosthost*, vi hörs!;)


Kommentarer

Postat av: S

Jag har sett! Skitbra 1 an e bäst sen 2an sen 3an xD

2010-04-10 @ 23:04:03
URL: http://energiboll.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback