Bultande huvud

Jag och Mattias fixade det vi skulle göra och det gick utmärkt. Eftersom snön kom och vi var så deppiga så köpte vi en påsegodis som underlättade rätt mycket. Dock fick jag ont i huvudet några minuter efteråt och nu sitter jag här med bultande huvud vid pappas dator. Jag har försökt ringa en snubbe som har ett jobb till mig men det gick inte så bra första gången. Jag ska försöka ringa igen, det måste vara innan 19.00 för annars svarar han inte. Första gången var det inte hans nummer så jag ska testa med ett nytt nummer. Jag hoppas jag verkligen att jag får jobbet för det är lättförtjänta pengar. Jag berättar mer om det sen! ;)

Förlåt för tråkiga inlägg med no pictures men det blir så när jag inte sitter vid min dator. Vårt internet är jätte dåligt, inte trögt, men vi kan itne vara flera stycken på det. Vi är 6 i familjen och alla använder datorer, det går typ bara att vara 4 på vårt internet. Och det trådlösa internetet använder min storebror som bor ute i stugan.

Aja, nu ska jag ringa snubben igen. Kram!:)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback