BALLA BALLA

Okej, jag sa för inte så länge sen att jag skulle gå och lägga mig tidigt. Men vad gör jag då uppe nu? Just nu sitter jag och pratar med mig själv. Det låter sjukt ellerhur? Men det är för att jag är sjuk i huvudet. Det är normalt att vara sjuk i huvudet i dagens samhälle. Alla är sjuka i huvudet (ta inte illa upp). Hahaha, just nu kan jag inte sluta skratta åt mig själv.

Shiiiiiiiiiiiiiiit. Fattar ni att det är min och Mattias 1 årsdag imorgon? Jag måste gå och lägga mig, jag måste upp tidigt imorgon. Först måste jag duscha och göra mig fräsch inför 1 års natten och sedan ska jag iväg med min baby. Vi ska till Forum Nacka och inhandla en hemlig sak ;) Haha, vad tror ni att det är?:)

Det ska bli så jävla underbart imorgon. Nu börjar jag gråta istället för att skratta. Jag är fan hopplös.
Innan jag skriver på tok för mycket så avslutar jag det här inlägget med en knasig bild på mig. Det blir alla glada av, inte sant?:D


Stiligt!

Godnatt, vi hörs...kanske imorgon. Jag kan inte lova något!;)

 


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback