22:17

Dagen har varit ganska chill, har bara varit ute i vårsolen och haft det mysigt. Imorgon är det skola och jag har redan ångest över hur mycket jag måste plugga veckan som kommer. Hade nyss ett långt och underbart samtal med min pojkvän i telefon. Jag ville att han skulle komma hit så jag smörade lite men det gick inte så bra. Han sa att han skulle komma imorgon istället och det ser jag fram imot, hehe :) Ingenting gör dagen bättre än lite mys med pojkvännen!

Nu ska jag dricka en kopp te och sedan för att inte vara trött imorgon så ska jag gå och lägga mig. Jag är mäkta stolt över att jag har pluggat matte idag, haha. Att plugga under helgen är inte min grej, jag brukar inte få saker gjorda då. Men hörrni! Vi får höras imorgon, godnatt! :)


Jeansjacka, t-shirt från jack&jones, stickad tröja från gina, jeans från Vero Moda.


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback