12 April

Trööööööött! Jag är trött som in i nordens och jag förstår inte hur jag kunde ha somnat så sent igår. Men men, jag får skylla mig själv. Till frukost åt jag en stor portion med yoghurt och flingor, det var himmelskt. Det är faktiskt så att jag längtade efter den portionen redan dagen innan. Jag var så himla hungrig igår kväll, men jag drack en kopp te och plumsade i säng istället. Jag har inte helt glömt bort att skolan börjar idag, nej, men nästan faktiskt. Vem fan orkar med skolan? Vem f*n!? Jag orkar fan inte! Jag börjar 08:40 vilket är min längsta sovmorgon, kallar ni det sovmorgon? Haha, inte min pappa iallafall. Det här är även min kortaste dag så det är skönt.

Fan vad jag babblar på, eller vad tycker ni? Shit, kanske borde jag bli inlagd på något sjukhus...säg mig inte vilket för då blir jag sårad. Jag känner mig hyper i hjärnan men i kroppen så är jag som en seg deg. Så för att mjuka upp den så ska jag fan ta mig till skolan snart.

Efter skolan får jag VÄRLDENS BÄSTA belöning, nämligen att Mattias kommer hem till mig. Yes, det är inget fel på eran syn ni ser rätt. Idag kommer min kära, kära, underbara, underbara pojkvän hem till mig. Och vad vi ska göra får ni aldrig reda på. Dock kan jag säga att det inte är något speciellt.

Och idag...haha, nej jag ska inte ta upp er tid längre. Shit, det här må bli världens längsta inlägg men det gillar ni. Jag ville bara säga att idag får vi en nya soffa hem till oss. I katalogen ser den magisk ut men jag vet inte. Den soffan vi har nu åker ner till min storebror som bor nere i stugan. Fintfint!


NU blir det veteran ben som gäller, shit. Skolan börjar om 25 minuter, vi hörs!:)


Kommentarer

Postat av: Josefin

Mysigt att du ska träffa din pojkvän! :)

Sv; Tack så mycket, hon blev väldigt glad :D

2010-04-12 @ 12:05:48
URL: http://josefinadolfssons.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback