1 årsdagen är här!

Jag vaknade för inte så länge sen och en sak som stör mig är att jag har börjat vakna tidigare än vanligt. Dessutom så går jag och lägger mig kanske vid 01:00 tiden så jag är jätte trött. Jag kunde ha vaknat nu, perfekt! Men idag är det bra att jag har vaknat tidigt för idag måste jag fixa och dona. Jag ska snart duscha och göra mig fräsch inför ikväll och sedan ska jag försöka välja kläder. Idag firar nämligen jag och min pojkvän 1 år tillsammans. Det var idag, på kvällen, som han gav mig min första kyss. Han var den första personen som kysste mig. Om man inte ska räkna med alla pussar jag fått av mamma och pappa, förståss. Jag är jätte pirrig just nu faktiskt. Tänk om allt går fel? Nej, det kan det inte göra. Jag är faktiskt trygg hos min pojkvän, jag kan vara mig själv. Och han vet att jag inte är den romantiska typen. Haha, men jag har faktiskt varit duktig och köpt en sak till honom. Nåja, hur många är det som tänker gratta hos? :)


Jag älskar dig jätte mycket, älskling!<3


Kommentarer

Postat av: Mattias<3

Du är visst romantisk och klart du kan vara dig själv när jag älskar dig <3 :) grattis på 1 års dagen. Puss & kram.

2010-04-07 @ 11:32:55
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Grattis! Så söta ni e ;)

2010-04-08 @ 13:26:53
URL: http://horsejennan.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback